Wist je dat…? - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Gemma Deelen - WaarBenJij.nu Wist je dat…? - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Gemma Deelen - WaarBenJij.nu

Wist je dat…?

Blijf op de hoogte en volg Gemma

06 April 2018 | Aruba, Aruba

Een keer wat anders dan een verslag over mijn leventje hierop Aruba.

Wist je dat:

• Op alle kentekenplaten ‘One Happy Island’ staat
• Ze hier een biermerk ‘Chill’ hebben
• Veel leerlingen uit mijn klas uit Venezuela of Colombia komen
• De scholen hier om 13.03 uit zijn
• Alle leerkrachten hier altijd 5 dagen werken
• Mijn begeleider ook uit Nederland komt
• Wij in huisje nummer 7 wonen
• Ik op een katholieke basisschool stage loop
• Onze auto een automaat is
• Wij inmiddels al drie verschillende auto’s hebben gehad
• Wij pasgeleden onze eerste lekke band hadden
• Ik een glas heb laten vallen in het appartement en die vervolgens in een bar mee hebben gejat (scheelt weer borg).
• Wij al verschillende harry’s (hagendissen) in huis hebben gehad
• De koude douche nog steeds niet went
• Het hier rond 7 uur al donker is
• Wij 15 euro hebben betaald voor 3 ijsjes…
• Je hier bij de superfood jumbo producten kan kopen
• Groente en fruit hier heel duur is
• Wij nu de komende 5 weken nog bezoek hebben van mensen
• Ik over 6 weken alweer in Nederland ben
• Wij regelmatig bij een mooi hotel op het strand gaan liggen en dan hun handdoeken gebruiken
• Wij bijna iedere zaterdagavond ‘Het is een nacht’ karaoke

Zo voor nu zijn als mijn wist je datjes even op… Maar wie weet volgt er nog een keer een rijtje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gemma

Actief sinds 23 Jan. 2018
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 10565

Voorgaande reizen:

24 Januari 2018 - 18 Mei 2018

Stage in Aruba

Landen bezocht: