Het is bijna zover! - Reisverslag uit Brandwijk, Nederland van Gemma Deelen - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Brandwijk, Nederland van Gemma Deelen - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Blijf op de hoogte en volg Gemma

23 Januari 2018 | Nederland, Brandwijk

Hoi hoi,

Het is bijna zover! Morgen vertrek ik samen met Madelon en Marissa voor 4 maanden naar Aruba. Wij kunnen niet wachten om te gaan!

Na lang twijfelen heb ik besloten om een poging te doen om deze blog bij te houden. Ik ga proberen regelmatig een reisverslag te schrijven zodat jullie een beetje op de hoogte blijven van mijn avontuur. En ik jullie natuurlijk ook een beetje jaloers kan maken ;).


Liefs,
Gemma


  • 24 Januari 2018 - 06:55

    Mandy:

    Leuk Gem!
    Ben benieuwd naar al je avonturen en foto's!
    X

  • 24 Januari 2018 - 10:58

    Jacqueline Aantjes:

    Ik wens je een hele fijne reis Gem, en ga je volgen. xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gemma

Actief sinds 23 Jan. 2018
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 10587

Voorgaande reizen:

24 Januari 2018 - 18 Mei 2018

Stage in Aruba

Landen bezocht: