De toerist uithangen... - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Gemma Deelen - WaarBenJij.nu De toerist uithangen... - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Gemma Deelen - WaarBenJij.nu

De toerist uithangen...

Blijf op de hoogte en volg Gemma

02 Februari 2018 | Aruba, Aruba

Woensdag konden we na wat vertraging naar onze appartement waar we de komende maanden zullen verblijven. We hebben nu twee eenpersoonsbedden en een hele grote kledingkast. Verder is het precies hetzelfde als wat we eerst hadden. Er mistte een aantal dingen (broodrooster, pannen ect.) van Kateline mochten we dit gewoon meenemen uit ons oude appartement, super fijn! Wij hebben ook stiekem een rekje meegenomen voor in de badkamer. Aangezien we in het nieuwe appartement maar één rekje hebben en al onze spullen daar niet oppassen hebben we die ook maar stiekem mee gejat.

Nadat we verhuisd waren zijn we even lekker bij het zwembad gaan liggen. Eind van de middag zijn we naar het California Lighthouse gereden. Eigenlijk is dit gewoon een witte vuurtoren (zie foto’s) We waren helaas te laat om nog in de vuurtoren te gaan dus dat doen we nog maar een andere keer. ’S Avonds hebben we thuis gegeten en zijn we daarna naar Bugaloo (strandtent) geweest. Daar was namelijk een salsa workshop en het leek ons leuk om daaraan mee te doen. Het begon om half 9 maar wij waren te laat (denk dat we aan het Arubaanse leventje gewend raken). Toen wij om 9 uur aankwamen zagen we echt alleen maar oude mensen. Wij hadden de salsa workshop iets anders voorgesteld. We hebben even een drankje gedaan en alle mensen uitgelachen en zijn toen maar snel ergens anders heen gegaan. Dit was niet helemaal wat wij ervan hadden verwacht…

Gister hebben we een dagje de toerist uitgehangen. We zijn eerst naar de National Bridge gereden. Deze is pasgeleden ingestort maar het is nog steeds een plek waar veel toeristen naar toe gaan. Ondanks dat de brug is ingestort is het nog steeds een super mooi plekje. Bizar hoe hoog de golven daar stonden. We hebben geprobeerd om foto’s te maken met de hoge golven. Dit is redelijk gelukt en we waren nog droog ook. Daarna zijn we doorgereden naar National Park Arikok. Er stond dat er bepaalde wegen voor een auto waren, voor andere had je een jeep nodig of er waren wandelpaden. Wij hadden besloten om nu gewoon alles met de auto te doen en dan nog wel een keer terug te gaan. Nou die autowegen waren niet echt bestemd voor onze auto. Van zandweggetjes tot alleen maar wegen met stenen, we zijn helemaal weg getrild in de auto. Na een tijdje kwamen we een jeep tegen en die zei dat we beter terug konden gaan want dit weggetje zou onze auto niet overleven. Dus dat hebben we toen maar wijs gedaan. Maaar de auto en wij leven nog. We hebben een aantal plekjes bezocht in het National Park maar nog lang niet alles. We willen toch nog een keer een jeep huren of met een excursie meegaan om echt alles te zien. En als we echt aan de warmte zijn gewend gaan we daar nog een dagje rondlopen.

Zo dat was weer even een update! Vandaag gaan we maar weer een dagje bruinbakken op het strand. Succes in Nederland met het koude weer ;).

• 02 Februari 2018 - 15:54

Joke:

Zoo een hele belevenis , en je zie al lekker bruin