Ayo, Casibari en Hooiberg - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Gemma Deelen - WaarBenJij.nu Ayo, Casibari en Hooiberg - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Gemma Deelen - WaarBenJij.nu

Ayo, Casibari en Hooiberg

Blijf op de hoogte en volg Gemma

08 Maart 2018 | Aruba, Aruba

Oeps ik kwam erachter dat ik al even niet had geschreven. Eigenlijk waren de afgelopen twee week ook niet heel bijzonder. Ik moest afgelopen zondag een verslag inleveren en ben daar druk mee geweest. Onze dagen bestonden vooral uit stage en achter de laptop zitten... Maar het is af!

Vorige week vrijdag (2 maart) zijn wij naar Ayo en Casibari rotsformaties geweest. Dit zijn beide rotsformaties. Ik vond Casibari een beetje te gemaakt. Er was een heel park omheen gemaakt hierdoor vond ik het allemaal een beetje nep. Ayo was wel mooi om te zien!
We wilden dat weekend nog gaan windsurfen maar dat is er niet meer van gekomen. De vrijdag en zaterdagavond waren iets te gezellig haha!
We hebben verder heel de week aan school en stage gebikkeld.

Zaterdagochtend hadden we al vroeg de wekker gezet om de hooiberg te beklimmen. Dit is de één na hoogste berg in Aruba. Het zijn zo’n 600 treden. Pfoe best warm en zwaar. Maar het uitzicht was wel heel tof. Je kon over heel het eiland kijken. Madelon en ik hebben nog even op wat rotsen geklommen, alles voor de mooie foto’s!!

Zaterdagavond hadden wij ons verslag al ingeleverd zodat we ’s avonds nog een drankje konden gaan doen. We zijn weer lekker wezen karaoke! Zondag zijn we maar weer is een keer uiteten geweest. Was alweer eventjes geleden. Heerlijk biefstukje gegeten!

Afgelopen dagen weer stage gehad. Maandag was een iets mindere dag. De helft van de klas was mega druk en de andere helft van de klas lag te slapen op de tafels. Een kind vertelde mij dat hij pas om half 2 naar bed was gegaan. Zijn ouders werken in een kroeg… Er was een andere leerling die 50 dollar mee had naar school. Jeroen (mijn begeleider) had gelijk zijn ouders een mail gestuurd met de vraag of zij daarvan af wisten. Ouders wisten er niks van. Achteraf bleek dat de leerling dit geld had gestolen van zijn ouders... Moeder kwam flink boos op school. En ik denk niet dat ik wil weten hoe het er thuis aan toe is gegaan.
Dinsdag was gelukkig weer een betere dag. Ik heb de hele dag les gegeven en dat ging best lekker.
Aan het eind van de middag had ik nog een kwartiertje over. Ik ben toen met de jongens wezen voetballen in de gymzaal. Dit was wel even leuk. Even wat anders dan taal, rekenen en lezen..

Gisteravond is Stefan (de vriend van Madelon) aangekomen. We hebben nu tot ongeveer eind april mensen over de vloer. Dus dat is heel gezellig!!

Vanochtend werd ik wakker met een hele dikke wang en heel veel pijn… Mijn verstandskies is al een week een beetje aan het rommelen. Maar denk dat die nu echt doorkomt. Aangezien ik een heel ei op mijn wang had en eten en praten niet echt heel lekker ging. Heb ik maar besloten om niet naar stage te gaan. Nu maar hopen dat het snel over is. Ik heb vandaag vooral in bed gelegen en eventjes bij het zwembad.

We gaan nu lekker genieten van het weekend!

Zondag komt Henk naar Aruba(docent van de Marnix). We hebben afgesproken om zondag met hem wat te drinken. En maandag komt hij langs op stage!

Op mijn mond na gaat het verder allemaal goed. Het heeft hier de afgelopen 2 weken niet meer geregend. De douche is daardoor ook een beetje warmer geworden. Dat is heel fijn haha!

Liefs,
Gemma

  • 09 Maart 2018 - 19:21

    Adri :

    Hoi Gemma
    Wat leuk dat je ons zo op de hoogte van je avonturen
    Groetjes adri

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gemma

Actief sinds 23 Jan. 2018
Verslag gelezen: 356
Totaal aantal bezoekers 10558

Voorgaande reizen:

24 Januari 2018 - 18 Mei 2018

Stage in Aruba

Landen bezocht: